Pentru decăderea jocurilor adventure este de vină seria Doom
Graphic Vision™

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

avatar

Răzvan
Moderator

Această declaraţie îî aparţine lui Ron Gilbert, în prezent Game Designer la Double Fine Productions şi cunoscut mai ales pentru perioada când a lucrat la LucasArts, la realizarea lui Maniac Mansion şi a primelor două jocuri Monkey Island.

Mai exact, rapiditatea acţiunii în jocurile FPS a dezobişnuit jucătorii de a face eforturi de gândire în parcurgerea unui joc. “Dau vina pe Doom. Înainte să apară Doom, jocurile erau mai lente, invitând oamenii să gândească şi să planifice mai mult”.

Pe de altă parte, Ron Gilbert spune că genul adventure nu a murit, dovadă fiind The Cave, un joc platform cu elemente adventure ce va fi publicat de Sega cândva în primele luni ale lui 2013.

“Jocurile adventure s-au vândut în aceleaşi cantităţi ca la început. Problema e că toate celălalte genuri au vândut mai mult.”



Regulament»Tutoriale Şi Trucuri»Servicii Active»Webdesign
Citeşte si respectă toate regulile acestui forum.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum